سامانه بچه های مسجد آماده انعکاس برنامه های بهارانه فهما 
سامانه بچه های مسجد آماده انعکاس برنامه های بهارانه فهما 

سامانه بچه های مسجد آماده انعکاس برنامه های بهارانه فهما 

مجید خوبی زاده گفت: سامانه بچه های مسجد برای ثبت گزارش و انعکاس فعالیت ها و برنامه های کانون ها در طرح بهارانه فهما فعال است.
شناسه خبر : 1051244 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ارزیابی فعالیت کانون های مساجد بر اساس عملکرد آنها در طرح بهارانه فهما، گفت: سامانه بچه های مسجد برای ثبت گزارش و انعکاس فعالیت ها و برنامه های کانون ها در طرح بهارانه فهما فعال است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: بر همین اساس کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد نسبت به ثبت گزارش طرح تلاوت نور، سه شنبه های تکریم، شنبه های کتاب، ثبت آثار تجسمی و ادبی، ثبت گروه و آثار سرود، فیلم و نمایش، ثبت آثار چند رسانه ای و اخبار  خود اقدام کنند.


وی بیان کرد: همچنین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در دوره های آموزشی و آزمون های بهارانه فهما در سایت بچه های مسجد شرکت کنند.

  
خوبی زاده با بیان این مطلب که بازه زمانی اجرای طرح بهارانه فهما از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است، یادآور شد: طرح بهارانه فهما در دومین رویداد ملی فهما و هم زمان با فصل بهار آغاز شده و شامل یکسری بسته برنامه ای ویژه ماه های شعبان، رمضان و  ایام نوروز است که در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: این طرح بهارانه در موضوعات مهدویت، تواصی به صبر و حق، شعار سال، عید نوروز، ماه مبارک رمضان، اعیاد شعبانیه، لیالی قدر، عید فطر تعریف شده است.

 
وی با اشاره به این که برنامه های بهارانه فهما در ۲ شبستان فرهنگ و هنر برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می بایست در شبستان فرهنگ ذیل رواق های نور، همدلی، کتاب و دانش و در شبستان هنر نیز در ذیل رواق های سرود، قلم و ترنج فعالیت کنند.


خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: با توجه به اهمیت طرح بهارانه فهما در ارزیابی عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد بنابراین می طلبد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با جدیت این طرح را دنبال کنند.

پایان پیام/ 586